استقبال پرشور مردم عشق آباد از آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد

آیت الله ناصری : امروز دشمن از صبر و استقامت شما مردم متحیر و شگفت زده شده است چون این همه فشار و توطئه را علیه هر کشور دیگری که به کار می بردند یقینا سقوط می کرد
بازدید : 3316
زمان تقریبی مطالعه : 3 دقیقه
تاریخ : 16 اسفند 1391
استقبال پرشور مردم عشق آباد از آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد

صبح امروز مردم ولائی و متدین شهر عشق آباد طبس با  حضوری پر شور از حضرت آیت الله ناصری امام جمعه یزد و نماینده ولی فقیه در استان استقبال کردند.

در این سفر  ائمه جمعه سراسر استان ، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد      آیت الله  ناصری راهمراهی می کردند .همچنین دکتر عبدالله زاده نماینده مجلس ، طالبیان مقدم فرماندار طبس ، مهدی نژاد فرماندار بشرویه و ائمه جمعه شهرستانهای بشرویه ، فردوس و سریان از خراسان جنوبی و امام جمعه بردسکن از خر اسان رضوی برای استقبال از نماینده ولی فقیه در استان یزد در جمع استقبال کنندگان  شهر عشق آباد حاضر شدند .

حجت الاسلام اخلاقی فرد امام جمعه عشق آباد در جمع پرشور مردم در مصلای نماز جمعه به نماینده ولی فقیه و همراهان خیر مقدم گفت و این حضور معنوی و روحانی را برای اهالی شهر عشق آباد و بخش دستگردان مایه افتخار و سربلندی دانست .وی ضمن سخنان خود علت بیان برخی مطالب در خطبه های نماز جمعه گذشته خطاب به مسئولین را وجود مشکلات اشتغال ، راه ، بهداشت و درمان و اجرا نشدن مصوبات و بدقولی های برخی مسئولین دانست و اظهار داشت مردم فهیم و بصیر بخش دستگردان بدور از هرگونه حرکت ناشایست از طرق قانونی پی گیر حل مشکلات خود می باشند .

آیت الله ناصری در سخنرانی خود در جمع مردم عشق آباد در مصلای نماز جمعه ضمن ابراز خرسندی از سفر به این بخش و قدر دانی از استقبال پرشور مردم  به بیان نکات مهم و اصولی  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت مستحکم و پایدار ایران در برابر توطئه های استکبار جهانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تسلیم نمودن ملت ایران در برابر فشارهای شدید اقتصادی پرداخت و   بیان نمود که امروز دشمن از صبر و استقامت شما مردم متحیر و شگفت زده شده است چون این همه فشار و توطئه را علیه هر کشور دیگری که به کار می بردند یقینا سقوط می کرد .

ایشان بیان نمود که نه تنها توطئه های دشمن کوچکترین آسیبی به نظام و ملت نرسانده است بلکه پیشرفتهای علمی و صنعتی ، پر ورش نیروهای انسانی درهمه زمینه ها از ثمرات انقلاب و پایداری و ولایتمداری این ملت است . امروز مخترعین ، صنعتگران ، دکترها و مهندسهای این کشور از خودمان و از جمع شما مردم می باشند .

نماینده ولی فقیه در استان یزد از مردم خواست که همچون گذشته با توکل برخدا  در رفع مشکلات و پیشرفت کشور و شهرها و روستا تلاش کنید چون خداوند بهترین یاور می باشد و تکیه براو مارا از همه بی نیاز می کند .

آیت الله ناصری بیان داشت که شما مردم با ایمان و صبر و پایداری و توکل برخدا درب قلعه استقبال از حضرت ولی عصر (عج) راگشوده اید و اینک ما منتظر ظهور ایشان می باشیم تا انشاءالله  دنیا را فتح نماید .

بعد از سخنرانی آیت الله ناصری  دکتر عبدالله زاده نماینده مجلس ضمن خیر مقدم  به بیان مشکلات شهرستان و بخش دستگردان پرداخت و کمبود آب آشامیدنی ،  راههای خراب  شهرستان و شکاف بزرگ اختلاف پیشرفت صنعتی بین سایر شهرهای استان و شهر ستان طبس و مشکلات درمانی را از بارزترین مشکلات شهرستان بر شمرد . وی موضوع گازرسانی به شهر عشق آباد و اجرائی شدن مصوبات سفرهای ریاست جمهوری را از خواسته های مهم مردم بخش دستگردان بیان نمود و اظهار امیدواری کرد که با پی گیری ها و توصیه های   نماینده محترم  ولی فقیه در استان یزد این مشکلات مرتفع گردد .

در این سفر نشست سراسری ائمه جمعه استان در محل مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان عشق آباد برگزار شد .

همچنین با حضور نماینده ولی فقیه شروع عملیات احداث مصلی عشق آباد با اعتبار اولیه 80 میلو ن  تومان کلنگ زنی شد .

آیت الله ناصری صبح امروز با حضور در دبیرستان امام رضا عشق آباد زنگ جشن نیکو کاری را نواخت

دیدگاه های کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مطلب وارد نشده است!

ارسال دیدگاه

مطالب و مقالات مرتبط

رهبر معظم انقلاب در اجتماع پرشور معلمان و اساتید استان خراسان شمالی تاکید کردند:
انتصاب مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد
استقبال قرآن آموزان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق آباد از مسابقه سراسری تفسیر نورالهدی 6
مخالفان ولایت فقیه ابوجهل‌های زمان هستند
آیت الله جوادی آملی: 12 بهمن سرآغاز گشودن درهای آسمان بر مردم ایران بود
آیت الله مکارم شیرازی: مردم در انتخابات مجلس سنگ تمام گذاشتند و خالصانه به صحنه آمدند/ مسؤولان در مقام قدردانی به فکر حل مشکلات آنان باشند
آیت الله نوری همدانی: خروش مردم قم به پیشگامی روحانیت در 19 دی پایه های رژیم شاه را متزلزل کرد
فرازهایی از خطبه رسول اکرم (ص) در استقبال از ماه مبارک رمضان
استقبال از سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در بخش دستگردان
راهپيمائي مردم شهر عشق آباد طبس در محكوم كردن عاملان و حاميان توهين به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص)
امام جمعه موقت عشق آباد خطاب به مسئولين : اين مردم هرجوري كه گفتيد و هرجوري كه خواستيد به وظيفه شان عمل كردندو در هر جا كه خواستيد حاضر شدند . شما چه كار كرديد ؟
دستگاه‌ها و استان‌های برتر قرآنی کشور معرفی شدند/ اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور دستگاه برتر در زمینه حمایت از مناطق محروم و پرخطر
33 نفر به استخدام كتابخانه‌هاي عمومي استان يزد در مي آيند
نحوه توزيع طرخهاي قرآني سال 91 بين شهرستانهاي استان يزد
بررسی نحوه توزیع سهمیه طرحهای قرآنی سال 91در استان يزد
رژیم سفاک آل سعود آیت الله شیخ نمر را اعدام کرد
ویژگی های منحصر بفرد امام حسین(ع) در بیان آیت الله مظاهری
ارتحال عالم ربانی جضرت آیت الله مهدوی کنی بر عموم شیعیان تسلیت باد
آیت الله مظاهری: قرآن یک دستورالعمل است هرکس به قرآن عمل کند هم دنیا دارد هم آخرت.
پاسخ آیت‌‌الله صافی به نامه‌ای از آمریکا درباره عظمت اسلام و پیامبر (ص)

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی