نابودی دنیا در اول دی ماه خرافات است

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که اروپایی ها سخن حق اسلام را رها کرده و به خرافات دامن می زنند، گفت: شایعه پایان دنیا در اول دی ماه خرافاتی بیش نیست.
بازدید : 3008
زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
تاریخ : 29 آذر 1391
نابودی دنیا در اول دی ماه خرافات است
 

 

آیت الله نوری همدانی:
 خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که اروپایی ها سخن حق اسلام را رها کرده و به خرافات دامن می زنند، گفت: شایعه پایان دنیا در اول دی ماه خرافاتی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان بخش های خبری صدا و سیما، شایعه پایان دنیا در اول دی ماه را نشانه خرافه پردازی اروپایی ها دانست و اظهار داشت: آنها به خرافه ایمان می آورند اما حقایق اسلام را نمی پذیرند.


وی به عملکرد برخی اروپایی ها برای فرار از خطر نابودی دنیا اشاره کرد و گفت: برخی برای این‌که از این اتفاق در امان بمانند در شمال اروپا پناه گاه هایی برای خود تهیه کرده اند حال آن که بر اساس آیات قرآن در زمان قیامت کوه ها متلاشی می شوند، آسمان از هم می شکافد، در چنین شرایطی راه فرار برای هیچ کس در هیچ کجا وجود ندارد.


این مرجع تقلید در ادامه نقش صدا و سیما در آگاه سازی مردم را بسیار مهم خواند و افزود: شما باید غرب را آن گونه که هست و به درستی بشناسانید؛ باید جنایاتی که اروپا و آمریکا در حق ملت های دنیا روا داشته اند تبیین شود تا مردم بدانند سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل که داعیه حمایت از حقوق بشر دارند دکّان هایی هستند برای این‌که اهداف شوم خود را پیاده سازی کنند.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر این که صدا و سیما باید زبان گویای اسلام و علما باشد، گفت: کار شما بسیار مقدس و مهم است چراکه باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنید، با منکرات مبارزه کرده و معروف ها را اشاعه دهید؛ این همان کاری است که پیامبران انجام می دادند.


وی ضمن تقدیر از برخی سریال ها که به داستان های قرآنی پرداخته بودند، اضافه کرد: متأسفانه پخش برخی فیلم هایی که با محتوای نا مناسب خود مسائل ضد ارزشی را ترویج می دهند کارهای خوب و زحمات شما را تحت الشعاع قرار می دهد؛ اگر در کارهای خود با عالمان دینی ارتباط داشته باشید می توانید از این طریق به منابع اسلامی درست دست رسی پیدا کنید و از چنین اشتباهاتی مصون بمانید./928/
پ202/پ

دیدگاه های کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مطلب وارد نشده است!

ارسال دیدگاه

مطالب و مقالات مرتبط

آیت الله مکارم شیرازی: کلمات امام هادی(ع) سعادت بخش دنیا و آخرت است/ اهانت به مقدسات از ثمرات آزادی غربی است
آیت الله مظاهری: قرآن یک دستورالعمل است هرکس به قرآن عمل کند هم دنیا دارد هم آخرت.
آیت‌الله مکارم‌شیرازى:مسلمانان دنیا به توطئه صهیونیستى ـ آمریکایى واکنش نشان دهند
امام جمعه عشق آباد : هرکس می خواهدکاندیدای مجلس شود برای دنیا به صحنه نیاید و فریب پولداران و سرمایه داران جامعه را نخورد
نماز دهه اول ذی الحجه
قبله اول (روز جهانی قدس)
بیداری اسلامی نتیجه قیام اباعبدالله است/ اروپا باغ وحشی منظم است
آیت الله نوری همدانی: وجود حضرت زهرا(س) دلیل محکم امامت امیرالمؤمنین(ع) است/ حرکت در مسیر اهل بیت عامل جلوگیری از انحرافات است
زمان‌بندی سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت که قرار است در اردیبهشت‌ماه 1394 برگزار شود، اعلام شد.
هلال ماه رمضان سه‌شنبه قابل رؤیت است
حلول ماه مبارک رمضان ماه بندگی خالصانه خداوند بر همه مؤمنان مبارک باد
نتايج آزمون مهر ماه 1390 مؤسسات قرآنی تاپايان آذر ماه اعلام مي‌شود
هشت فراز نورانی از زیارتی که خواندنش نشانه ایمان است
علاج بلایی که غرب برای ما نسخه‌‌پیچی کرده، پناه بردن به قرآن است
لیلةالرغائب شب آرزوها نیست، شب رغبت‌ها است
آیت الله مکارم شیرازی: وزارت ارشاد به پسوند اسلامی خود عمل کند/ مهر ارشاد پای برخی فیلم های بدآموز است
توسعه فرهنگ قرآنی یک ضرورت است
پیروزی حق و شکست باطل در هر مقطع تاریخی یک اصل کلی است
تاکید رهبر معظم انقلاب بر نقش مهم جنبش عدم تعهد در شکل‌گیری نظام نوین جهانی/ پیمانه صبر و تحمل ملتها از هندسه غلط بین المللی لبریز شده است
آیت‌الله جوادی آملی: فقر زدايي مهمتر از كمك كردن به فقير است

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی