ثبت نام آزمون

ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت سال 97

نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت امسال به صورت اینترنتی در هفته اول اسفند برگزار می شود
بازدید : 1214
زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
تاریخ : 21 آبان 1399
ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت سال 97

باسمه تعالی

اطلاعیه

به اطلاع علاقه مندان به شرکت در آزمونهای سراسری قرآن و عترت می رسد که انشاءالله آزمون سال 99 در تمام رشته ها به صورت اینترنتی در هفته اول اسفند برگزار خواهد شد . دستورالعمل آن در قالب فایل pdf به اطلاع عموم می رسد .  داوطلبانی که می خواهند از طریق موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق آباد شرکت کنند به نکات زیر توجه فرمایند:

  1. هر فرد می تواند تا 6 رشته برابر دستور العمل شرکت کند

  2. مبلغ ثبت نام برای هر رشته 5000 تومان تعیین شده است

  3. جوایز ارزشمندی به صورت سراسری بین قبول شدگان در نظر گرفته شده است که طبق دستور العمل  اهداء خواهد شد .

  4. علاوه بر جوایز سراسری 40 جایزه 50 هزار تومانی از طریق موسسه منهاح بین قبول شدگانی که از طریق این موسسه ثبت نام کنند قرعه کشی خواهد شد . جوایز کسانی که در کلاسهای موسسه شرکت دارند و قبول شوند علاوه بر 40 جایزه  بدون قرعه کشی اهداء خواهد شد .

  5. داوطلبان محترم می توانند با ارسال مشخصات خود شامل : نام و نام خانوادگی ، کدملی ، شماره همراه فعال ترجیحا به نام خود ، تاریخ تولد به روز ماه و سال ، شغل  و تحصیلات  + تصویر یک قطعه عکس پرسنلی 3*4 یا 4*6  وتعیین رشته یا رشته های مورد درخواست و تصویر فیش واریزی به ازاء هر رشته 5000 تومان را  از طریق پیام رسانهای وات ساپ ، تلگرام ، ایتا ، سروش  و روبیکا  به شماره 09133550097 ارسال نمایند . *****کسانی که  سال قبل شرکت داشته اند نیاز به ارسال عکس نمی باشد .

  6. همچنین داوطلبان محترم  بویژه  قرآن آموزان موسسه می توانند با مراجعه به مربیان موسسه خانمها مرضیه آریامنش ، راضیه آریامنش ، سمانه عباس نژاد  ثبت نام کنند .

  7. کسانی که می خواهند از طریق موسسه منهاج ثبت نام کنند برای پرداخت وجه به شماره 09133550097 مدیر مسئول موسسه تماس بگیرند

  8. داوطلبان محترم می توانند به صورت مستقیم در سامانه ثبت نام که در دستورالعمل قید شده است اقدام نمایند : فقط داوطلبان آزاد مشمول قرعه کشی موسسه و خدمات دیگر موسسه ( تامین منابع آزمون – فراهم کردن امکانات اینترنتی آزمون ، چاپ گواهینامه و ....) نخواهند شد .

************ با توجه به برگزاری آزمون به صورت اینتر نتی همشهریان محترم و هم میهنان گرامی در هر جای کشور که سکونت دارند می توانند از طریق موسسه منهاج ثبت نام کنند .

 

فایل pdf دستور العمل آزمون سراسری قرآن و عترت را در لینک زیر ببینید 

https://al-falah.ir/file/4483

شماره تماس : 09133550097

در پناه قرآن و عترت باشید انشا ءالله

موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق آباد

 

دیدگاه های کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مطلب وارد نشده است!

ارسال دیدگاه