مسابقه فرهنگی مذهبی «انتظارفرج»

مسابقه فرهنگی مذهبی «انتظارفرج»

به مناسبت نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت ولی عصر عجّل الله تعالی فرجه توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج و همکاری و مشارکت نهاد امامت جمعه عشق آباد ، کانون موقوفه مهدوی عشق آباد و حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر دستگردان به صورت مجازی برگزار می شود .
بازدید : 2547
زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
تاریخ : 13 اسفند 1400
مسابقه فرهنگی مذهبی «انتظارفرج»

باسمه تعالی

اطلاعیـــــــــــه

بدینوسیله به اطلاع علاقه مندان شرکت در مسابقات فرهنگی مذهبی می رسد که مسابقه فرهنگی مذهبی «انتظارفرج»

به مناسبت نیمه شعبان ولادت باسعادت حضرت ولی عصر عجّل الله تعالی فرجه  توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج و همکاری و مشارکت نهاد امامت جمعه عشق آباد ، کانون موقوفه مهدوی عشق آباد و حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر دستگردان به صورت مجازی برگزار می شود . 

فایل پی دی اف منبع مطالعه و سوالات مربوطه  در کانالهای مؤسسه منهاج در ایتا ، تلگرام و وات ساپ و همچنین سایت فرهنگی مذهبی فلاح وجود دارد .

لازم به ذکر است که سوالات آزمون از سوالات مندرج در مقاله «آشنایی مختصر با امام زمان (ع) » به صورت سه گزینه ای انتخاب شده است  یعنی همین سوالات تشریحی تبدیل به سوالات سه گزینه ای می شود . 

برای این مسابقه 14 جایزه یک میلیون ریالی برای عموم شرکت کنندگان و 10 جایزه یک میلیون ریالی ویژه شرکت کنندگان بخش دستگردان درنظر گرفته شده است که به قید قرعه  اهداءخواهد شد .

داوطلبان محترم برای شرکت در  مسابقه از تاریخ 21 تا 26 اسفند از طریق لینک اقدام کنند . کسانی که قبلا ثبت نام داشته اند باید مجدد ثبت نام کنند .

شرکت کنندگان محترم درهنگام ثبت نام تمام اطلاعات خواسته شده را دقیق وارد کنند تاریخ تولد باید روز ماه و سال داشته باشد . نام شهر را فقط یک کلمه بنویسند . نیاز به آدرس کامل نیست  در صورت برنده شدن نصویر کارت ملی از شما خواهیم خواست اگر مطابقت نداشته باشد جایزه به شما تعلق نخواهد گرفت . ضمنا افراد کمتر از 9 سال حق شرکت در مسابقه ندارند . 

لینک ثبت نام 

https://al-falah.ir/login/

 

اسامی برندگان روز 27 اسفند برابر با 15 شعبان اعلام و جوایز اهداء خواهد شد . انشاءالله

لینک منبع و سوالات کلی  مسابقه 

https://al-falah.ir/content/detail/2520

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق آباد

 

دیدگاه های کاربران

ناشناس
جمعه 27 اسفند 1400 - 19:17
سلام ضمن تبریک نیمه شعبان و سال نو نتایج مسابقه انتظار فَرَج کی اعلام میگردد؟
مدیریت سایت
دوشنبه 16 اسفند 1400 - 19:27
سلام وقتتون بخیرباشه سوالات مسابقه بصورت تشریحی وجاخالی ثبت شده سوال چهارگزینه ای توبین سوالات نبوده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید *********************************** پاسخ: سلام علیکم . سوالات سه گزینه ای از هین سوالات داخل مقاله است . شما باید اینجا جواب این سوالهای تشریحی را از داخل متن پیدا کنید و به خاطر بسپارید . آزمون همانطور که در اطلاعیه آمده است از 21 اسفند تا 26 اسفند روی سایت قابل مشاهده خواهد بود و میتوانید شرکت کنید . موفق باشید
بیژن دهبان
دوشنبه 16 اسفند 1400 - 09:08
سلام وقتتون بخیرباشه سوالات مسابقه بصورت تشریحی وجاخالی ثبت شده سوال چهارگزینه ای توبین سوالات نبوده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
ناشناس
شنبه 14 اسفند 1400 - 23:16
جواب سوالات راکجا بفرستیم وسه گزینه ای نیست

ارسال دیدگاه