چهار خوراكي چرب ضروري براي بدن

بازدید : 2741
زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
تاریخ : 21 بهمن 1391
چهار خوراكي چرب ضروري براي بدن
خوراكی‌ها



چهار خوراكي چرب ضروري براي بدن
بسياري از خوراكي‌هايي كه ما روزانه آنها را مصرف مي‌كنيم داراي چربي‌هاي مختلفي هستند كه باعث آسيب رسيدن به بدن ما مي‌شود و همچنين مي‌توانند بيماري‌هاي مختلفي را در بدن ما ايجاد كنند.البته در اين ميان مي‌توانيم خوراكي‌هاي چربي را نيز پيدا كنيم كه خوردن آنها براي بدن بسيار مفيد و همچنين لازم است.
اين خوراكي‌ها داراي چربي‌هاي خاصي هستند كه بودنشان مي‌تواند به تقويت قواي بدن كمك بسزايي كند.
هسته انگور
شايد اين روزها فصل انگور نباشد اما به ياد داشته باشيد كه هسته انگور يكي از منابع سرشار از چربي‌هاي گياهي است. اين خوراكي مي‌تواند بدن شما را در مقابل بسياري از بيماري‌ها محافظت كند. ميزان زياد ويتامين E و همچنين آنتي‌اكسيدان‌هاي اين خوراكي بدن انسان را بيمه كامل مي‌كنند.
گردو
يكي از خوراكي‌هاي معروف كه هميشه از آن به‌عنوان يك معجزه‌گر ياد مي‌شود گردو است. اين خوراكي را مي‌توانيد صبح‌ها همراه با صبحانه ميل كنيد يا اينكه آن را در غذاهاي مختلف بريزيد. گردو منبعي سرشار از امگا 3 است و مي‌تواند براي دستگاه‌هاي عروقي و همچنين قلب شما بسيار مفيد باشد.
نارگيل
يك ميوه با پوستي خشن و بدنه‌اي ضدضربه اما با قلبي سفيد و پر از فايده ميوه‌اي نيست جز نارگيل. اين ميوه بسيار خوشمزه بوده و مي‌تواند از بسياري از بيماري‌هاي انسان جلوگيري كند. روغن نارگيل يكي از روغن‌هاي بسيار مفيد براي پخت و پز است و همچنين باعث افزايش متابوليسم بدن نيز مي‌شود.
تخم كتان
يكي از بهترين خوراكي‌ها كه روغني بسيار سالم و همچنين سرشار از چربي‌هاي مفيد دارد تخم كتان است. از روغن تخم كتان مي‌توانيد در غذاهاي مختلف و همچنين در تهيه سالادهاي خوشمزه استفاده كنيد. بسياري از تحقيقات نشان داده است كه اين خوراكي حاوي مقدار زيادي آنتي‌اكسيدان است.

http://www.jomhourieslami.com/1391/13911121/13911121_06_jomhori_islami_goonagoon_0007.html

دیدگاه های کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مطلب وارد نشده است!

ارسال دیدگاه