فتح الفتوح انقلاب اسلامی ایران در عراق

تروریست های تکفیری و داعشی و غیره نه خدا را می شناسند، نه اسلام را، و نه احکام شریعت را، این بد دینان گمراه و فتنه گر، از عقاید مسلمانان تیغی تیزی ساخته اند تا علیه خود مسلمانان به کار ببرند، تروریست های تکفیری کدام اسلام را می خواهند به مسلمانان جهان بشناسانند، اینها در همین مدت کوتاه ثابت کرده اند سلاحشان بیشتر از عقلشان کار می کند.
بازدید : 2698
زمان تقریبی مطالعه : 7 دقیقه
تاریخ : 14 تیر 1393
فتح الفتوح انقلاب اسلامی ایران در عراق

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فتح الفتوح انقلاب اسلامی ایران در عراق

 

احکام اسلامی بر مسلمانان جهان پوشیده نیست، که عده ای جانی و جاهل و خائن به اسلام و خدا و قرآن، که زیر سایه و حمایت سازمانهای جنایتکارانه سیا، موساد و ام آی سیکس تربیت شده اند، و ماموریت دیکته شده آنها را اجرا می کنند، بیایند و ادعای مضحک خلافت کنند.

اینها نه خدا را می شناسند، نه اسلام را، و نه احکام شریعت را، این بد دینان گمراه و فتنه گر، از عقاید مسلمانان تیغی تیزی ساخته اند تا علیه خود مسلمانان به کار ببرند، تروریست های تکفیری کدام اسلام را می خواهند به مسلمانان جهان بشناسانند، اینها در همین مدت کوتاه ثابت کرده اند سلاحشان بیشتر از عقلشان کار می کند.

این ددان و ناکسان فریبِ حیواناتی را خورده اند که قصد تخریب کعبه، و بارگاه پیامبر اسلام (صلوات الله علیه) را دارند، و علنا هم این را اعلام کرده اند، و یقینا کشتن این تروریست های تکفیری داعشی اجر زیادی دارد، اینها حقیقتا کافر و یا بدتر منافقانی جنایتکار هستند، و هیچ گونه نشانه مسلمانی و حتی انسانیت یک انسان در رفتار و گفتار آنها دیده نمی شود.

مسلمانان خوب می دانند که سعادتشان در اتفاق است نه بر نفاق، همه ما مسلمانان خدایی واحد داریم، پیامبری واحد داریم، قرانی واحد و قبله ای واحد داریم، و مهم تر اینکه دشمنی واحد داریم، و بعید است که مسلمانی پیدا بشود و به فسق و فساد و جنایات ظالمانه این جنایتکاران که به نام داعش و النصره و غیره ظهور کرده اند گواهی ندهد.

سران و اربابان این سفیهان جنایتکار، خون انسانها را دستمایه کسب و کار خود کرده اند، و با زبان شیطان سخن می گویند، ولی واقعیت‌های موجود نشان می دهد به سزای اعمالشان خواهند رسید و سرنوشتی بدتر از صدام و قذافی خواهند داشت.

شاید بتوانند اوایل عده ای جانی و جاهل را با پول بفریبند، و یا با وعده های پوچ و افکاری فتنه انگیز، آنها را گول بزنند، ولی این حق است که همیشه پیروز می شود، و باطل هم همیشه رسوا شده است، رفتار و تفکرات یک مسلمان واقعی، چه شیعه باشد و چه اهل سنت بر مبنای تفکر است.

انسانیت و خرد ورزی، زیر دست و پای این سفیهان پایمال می شود ،این خشک مغزان بی خرد، جهالت، تعصب، کینه ورزی و حماقت را به هم آمیخته‌ اند، تا از این فتنه انگیزی ظالمانه بتوانند چند صباحی بیشتر به حکومت های ننگین شان ادامه بدهند، اینها با دلار های نفتی و با تکیه بر ناآگاهی ‌های قومی و فرقه ای، فقط به دنبال تفرقه هستند، و این دستور دیکته شده اربابان غربی و اسرائیلی شان است.

اینها از زمان پیدایش خود فقط سنگ جدائی بین مسلمانان انداخته اند، هر اقدامی که کرده اند ضررش برای مسلمانان بوده و نفعش هم برای دشمنان قسم خورده اسلام بوده است، اکثریت و یا همه فتواهای این وحشی ها فقط در محکومیت مسلمانان و کافر بودن آنها و واجب القتل بودنشان صادر می شود و با دشمنان حقیقی اسلام نه دشمن، که دوست و هم پیمان هستند، و اگر این سفیهان با جمهوری اسلامی دوست بودند جای تعجب داشت.

حوادث عراق به خوبی نشان می دهد، دشمنان ایران و اسلام سخت وحشت کرده اند، و از همین رو می خواهند هر طور شده با تفرقه بین مسلمانان، ترس خود را چاره کنند، و امروز هر صدایی از گلوی هر کسی که در بیاید که بوی تفرقه و اختلاف بدهد، از توطئه های دشمنان اسلام است.

آمریکائیان و ایادی شان، چون نتوانسته اند اهداف خود را در سوریه، از طریق سیاسی یا نظامی عملی کنند، اینک این تصور را دارند که سعودی‌ها را کمی به حال خود رها کنند، تا شاید آنها با پول های باد آورده نفتی شان بتوانند همچون مصر، در عراق هم به نتیجه برسند، که البته این مسئله بیانگر متزلزل بودن سیاستهای آمریکاست، و در حقیقت درماندگی، و شکست سیاست های خود آمریکا را نشان می دهد.

شاهزادگان خود فروخته سعودی و شیوخ فتنه گر وهابیت، مثل زنان آبستن شده اند، و هر دم هوسی تازه دارند، و این در این حالی است که با اینکه اینها پول بی حساب و کتاب و ثروت های افسانه ای در اختیار دارند، ولی استیصال و ناتوانی این شاهزادگان بی کفایت، بر اعمال اراده خودشان به خوبی مشهود و ملموس است، خاندان غاصب آل سعود، در عین کوچکی شخصیت، از آرزوهای بزرگ و دست نیافتنی همیشه رنج برده اند.

سعودی ها و وهابیت، که از نام اسلام برای خود تاج و تختی بر هم زده اند، فکر می کنند می توانند با اتکا به این فتنه انگیزی ها، و با سلاح و پول برای همیشه بر سریر خون تکیه بزنند، آنها دیگر نمی توانند با پول و سلاح تقدیر خود را عوض بکنند، گره کور تقدیرشان با این جنایت ها کورتر خواهد شد، چرا که بچه ها و سربازان با ایمان در محور مقاومت، سال های سال است که با سلاح و ایمان خود، آرزوهای این حرام زادهای وهابی سعودی را به حسرت تبدیل کرده اند.

با منطقی که وهابیت پلید ارائه می کند، (استغفرالله) ظاهرا بعثت انبیا کار عبثی بوده است، اقدامات غیر انسانی، تخریب بارگاهها و جنایات تروریست های داعشی وهابیت، در جهان امروز رسوا نامه جهل سران سعودی قطری شده است، مراتب ایمان آنها طوری است که همه برای خود مجتهد هستند.

در حالی که منطقه هر روز شاهد اوج ‌گیری و بالندگی محور مقاومت است، ولی وهابیت مایه ننگ و نفرت ملت های عرب و جهان و اسلام شده است، این سفیهان جنایتکار نام اسلام را بازیچه ی مطامع نفسانی و شهوانی خود قرار داده اند، و در راه رسیدن به قدرت پول و مقام، جان و مال و نوامیس سایر مسلمانان را بر خود مباح کرده اند.

ایران در حالی توانست به سوریه کمک کند و در آنجا به پیروزی برسد، که مرجعیتی در کار نبود، ولی عراق جدا از داشتن مرجعیت قدرتمند شیعی، در بسیاری موارد دیگر هم از سوریه قدرتمند‌تر است، و علت پیشروی اولیه داعش در عراق را نباید به حساب توانایی داعش و ضعیف بودن ارتش عراق گذاشت، در آنجا خیانت و جنایت و وحشیگری، با هم به نمایش گذاشته شد، تا سر و صدای زیادی به راه بیندازند.

امریکائیان و همه دشمنان ایران، شاید اوایل به کاردانی و توانایی های ایرانیان و محور مقاومت در منطقه شک داشتند، ولی در جریانات و حوادث اخیر در سوریه، و برای بار دوم در عراق، مطمئنا از شک به یقین خواهند رسید، ایران به طور یقین ثابت کرده که اکثرا نسنجیده سخنی نمی گوید و بی حکمت کاری نمی کند و شکست این تروریست ها در عراق هم، مانند سوریه حتمی و قطعی است.

ایرانیان ملت مقاومی هستند که دارای استقلال سیاسی هستند، و التزام و میانه‌ روی سیاسی خود را به اثبات رسانده ‌اند، و در منطقه این مسئله را برای ملت های مسلمان منطقه اگاهانه روشن کرده اند، که جنگ با امریکا، جنگ با ام الفتنه است، جنگ با شیطان بزرگ است، هم اکنون خون مردم بی گناه عراق و سوریه، با دلارهای نفتی سران مرتجع عرب به زمین ریخته می شود، و همه اینها با مدیریت، رهبری و حمایت مستقیم امریکا صورت می گیرد.

شواهد به خوبی نشان می دهد، آمریکائیان این جریانات و حوادث اخیر در عراق را، با مذاکرات ایران و گروه 5+ 1 هم زمان کرده اند، تا مثل گذشته پیام زورگویانه خود را به ایران بدهند، که یا در مذاکرات انرژی هسته ای امتیاز بدهید، و یا منتظر ناامنی در مرزهایتان باشید، آنها همیشه طوری برنامه ریزی می کنند تا چند هدف را هم زمان از انجام یک کار دنبال کنند، و صد البته ایران باز هم سران کاخ سفید را، پیش اربابان صهیونیستی شان بیشتر خجالت زده خواهد کرد.

آنها این آرزو را به گور خواهند برد که بتوانند غنی سازی را از ایران بگیرند، آنها باید بدانند در ایران فکرها زودتر از خود اورانیوم غنی سازی شده اند، و مطمئنا ایران چیزی را که دیروز به آنها نداده است امروز هم نخواهد داد، محال است ایران چیزی را با تهدید از آمریکا بپذیرد که تا دیروز نپذیرفته است، چرا که ایران در حقانیت خودش اطمینان دارد، ولی آنها حتی در انسان بودن خود هم تردید دارند، جنگ های نیابتی ایران و دشمنان اسلام به عراق رسیده، و نوبت فتح الفتوح انقلاب اسلامی ایران فرا رسیده است، آنها اگر هم بمیرند نمی توانند اقتدار انقلاب اسلامی ایران را بشکنند.

 

http://bahmaneyar.blogfa.com/post-438.aspx     داریوش احمد رضا بهمنیار

 

دیدگاه های کاربران

هیچ دیدگاهی برای این مطلب وارد نشده است!

ارسال دیدگاه

مطالب و مقالات مرتبط

انقلاب اسلامی ایران
بیانیه گام دوم انقلاب دارای مبانی قرآنی استواری است و با نگاهی عمیق برگرفته از متون اسلامی اعم از قرآن، سیره انبیاء و ائمه طاهرین علیه‌السلام است که نقشه راه ادامه کار انقلاب و متکی بر تجربیات چهل ساله آن است.
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی
سخنان امام خمینی (ره) در مورد پیروزی انقلاب اسلامی
دست آوردهای انقلاب اسلامی در بیانات مقام معظم رهبری
آسیب شناسی انقلاب اسلامی:
دستاوردهای انقلاب اسلامی.
آرمان های انقلاب اسلامی:
آرمان ها، دستاوردها و آسیب شناسی انقلاب اسلامی:
رخدادهای سال 56 تا پیروزی انقلاب اسلامی:
روز شمار انقلاب اسلامی
جریانی منحرف از انقلاب اسلامی
بهار در زمستان « شعر انقلاب اسلامی »
انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره)
انقلاب اسلامی و رهبری
شعری در باره انقلاب اسلامی با تصویر
منابعی مهم در شناخت انقلاب اسلامی
امام خمینی(ره) از نگاه شخصیت های ایران و جهان
انقلاب سفید شاه و پیامدهای آن
مقایسه ایرانِ قبل و بعد از انقلاب،

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی